Gotta have it!

Precis varit och grillat vid goldengatebron vid bodforsen med lite folk. Mysigt! :D
Sen prommenad hem därifrån med Suthat. På vägen stötte vi på Victor som hade dragit en stanna hemma, så gjorde han inte det ;PppPp Men men, grymt mysigt på grillningen. Länge sen man fick grilla lite mallows. Heheh!
Idag har jag också beställt handskarna, halsduken och väskan som jag tidigare laddat upp bild på här på bloggen.
Nu fattas bara en ny mössa så har jag alla nödvändiga accessoarer inför vintern.. Dock så vill man ju gärna ha lite variation så.. (:
Åååh, jag vill att alla vinterjackor ska komma ut i butik och för beställning nununuuu!
Har inget å skriva.. Natti!

-ATFK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0