Hann inte!

Hann inte blogga igår, seg dag på jobbet, sen hem fort för att käka och städa. Sen kom Victor och Stina som jag såg på film och myste med :D Och drack te! Har ju som gått och blivit förkyld :(
Hade tappat rösten imorse när jag kom till jobbet.. Kult! :D
Asså varför bloggar jag ens?
En på jobbet tyckte att jag var lik en 84a.. Som senare visades vara min ena systers X! Haha! :D
Det har faktiskt varit väldigt lugnt på jobbet idag, tog min första rast/paus sen jag börjat på jobbet för att det inte fanns något att göra, så låg och halvsov i en halvtimme :D Så fick jag detsutom sluta en halvtimme tidigare för att det inte fanns något att göra då heller :o Livet leker asså! ;)
Nunununuu har jag precis käkat.. Vill ha pengar! "Måste" ju liksom lägga undan 4 lax från lönen, fast det har jag säkert redan sagt.. Men till nästa sommar så blire nice! Fetsemestern med Tobbe asså ;)

Ja juste! Över halva sista jobbveckan har gått!! Lägger in en låt för att fira detta! :D


Puss!
slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0