Hoho

HAhahahhahaha, skrev precis ett helt blogginlägg så råkade jag klicka på ctrl + nå annat med högerhanden så markerades allt så fortsatte jag skriva så suddades allt ut :'(
Men får väl skriva på nytt då..

LK igår! Det var asnice!
Det var inte lite grymt på Daniel Adams-Ray igår, älska! Kändes dock som att typ glömt alla texter men men det kan inte hjälpas.. :(
Fett mysigt var det iaf! :)
Gled runt med Tobbe och blandat folk efter det. Har träffat massa nya människor under helgen också. Gött!
Det blev bussen hem klockan tre och sen gå och lägga sig med mobilen i högsta hugg (;

Idag så åkte Jag, Kalle, Victor, Simon och Anton och lirade paintball vid halv ett tiden.. Det gick förjävla segt i början och losade alla matcher, dock så kom jag igång vid 2- 2.30 tiden så.. : )
Körde i långärmad t-shirt så fått lite märken lite här och där hihi :)
Dock så fick jag synbortfall vid tre kanske så blev lite ledsen för att jag visste att jag skulle få migrän då. Jag brukar alltid få synbortfall i vänster synområde ungefär en timma innan jag får ett migränanfall..
Men jag fortsätte iaf spela tills alla fick slut på skott.. 500skott/person på 3-4 timmar, ändå helt okey! 200kr kostade det :)
Huvudvärken började komma lite lätt vid 4-5 tiden och illamåendet strax innan.. Men det har ändå gått bra, kom hem vid halv fem, käkade en macka tog 2 panodil och drack lite så tvättade jag av håret(för det var fullt med färg) och gick och lade mig.. Mamma kom med lite middag och godis + druvsocker som jag åt lite av :)
Sovit fram tills halv nio och vaknade med huvudvärk, som ändå inte var olidlig och illamående som ändå inte var så äcklig.. Så var inget kraftigt migränanfall iaf, vilket var jääävligt skönt! :)

Tyvärr så har jag inga bra bilder från lk eller paintballen men kanske kan fixa fram några från nån annan ifall dem har..
Nu ska jag duscha, fixa mig inför natten och lite sånt!
Puss puss!
slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0