Idag!

Idag blir det att klicka hem lite kläder! :D
Igår var jag med Tobbe, tog det bara lugnt, chillade framför datorn och TVn :) Sen så prommenerade vi till Kioskpiraten, köpte godis(HÄHÄHÄHÄ) och prommenerade tillbaka. Riktigt skönt väder faktiskt! :D
När vi kom tillbaka hos mig så hyrde vi film från TVn, Sucker Punch blev det!
Filmen var helt okey! Hoppades på lite bättre och häftigare fightingscener... ni vet såna där som gör så att man bara vill börja springa runt på nå hemliga ställen och fightas med folk! (eller är jag den enda som reagerar så?)
Hela filmen kändes iaf väldigt "deus ex machinima".. Annars hyfsat film, med tillräckligt "krånglig" story.. :)
När Tobbe stack hem så gick jag ut på en prommis i regnet med mitt paraply :)
Note to self: Gå inte på vägar som du vet är gropiga när det regnat en hel del och det inte finns några lysen så att du inte ser vart vattenpölarna är.



-ATFK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0