Innan jag brukar lägga mig

Nu får ni veta en till störd grej om mig.

Saker som jag alltid måste göra innan jag lägger mig:

1. Välja kläder inför morgondagen och vika dem.



2. Puzzla ihop kläderna under nattduksbordet som jag också justerar till en bla plats i förhållande till sängen och rensar på onödiga saker.


3. Bäddar sängen. Det får inte vara en enda skrynka/veck på lakanet innan jag lägger mig! heheh!


4. Tänder nattbelysning! Mys!


5. Lägger mig på rygg i sängen samtidigt som jag tittar upp i mina "spottar" ovanför musiken och lyssnar på musik tills jag blir trött. Då vänder jag mig om och somnar på mage. Om jag har svårt att somna eller måste somna fort så slår jag av musiken.

Dock så ser det ut som att jag har jättekorta ben som slutar vid filten, men så är det inte haha!

-ATFK

slut

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med, skrylnkliga lakan går ju inte att sova på :o

2011-09-04 @ 20:21:11
URL: http://pepepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0