Någonting som aldrig kan bli mitt

Har varit på försvarsmuseet med Seth och pappa nu. Var helt okej! Dock så är det mitt tredje besök där.. :o
Efter det så var vi förbi och kikade snabbt när lite folk lirade paintball. Ica efter det och sedan hem. Käka köttabullar! Nu sitter jag vid datorn och väntar på att jag, Suthat och Victor ska dra och träna lite parkooouur :D
MELONAS! Det ska jag äta nu, vattenmelon. Efterätt!
Igår var jag med Tobbe och bara softade, först max, send dra till han ett bra tag och en snabb sväng förbi stan och en bit mot torpgärdan för att köpa korv(haha) och till sist dra tillbaka till han och kolla Weeds!
Cykla hem halv tre och prata i telefon ett tag! (:
Det är typ dagens och gårdagens dag, intressant va?!?!?! :D

Dagens outfit! Bruna ökenkängor till det!

Dock så ser jag ju ut att vara helt jävla röd i ansiktet, fördjävla ful och tjock på bilden! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0