Paintball

Precis kommit hem från paintballen. Det var grymt kan jag lova! Känns dock lite ovärt att bränna 300kr på det :(
Nåjanåja! får leva magert veckan ut så man kan slösa på LK heheh ;)
Sen blire ju paintball på söndag också, tagga det!
Dock så blev jag lite besviken på att det knappt kändes så.. jag sköt mig själv i foten haha! Det gjorde ont som faan kan jag lova, så jag sitter och kyler ned den nu heheh! 20cm avstånd som högst :) Nåja jag hade ju skor på så har ju inget att gnälla över. (:
Lite bilder kanske kommer imorgon ifall jag ids föra över några från jagTelefonen (:
Ja juste! Jag åt crepés till middag idag, ååååh det är så gott!! Matback till imorgon, nomnom! :3
Får hoppas på en smått lugn dag på jobbet imorgon, nu ska jag iaf duscha bort all skit och färg jag fått på mig haha! :D

Nåja orkar inte skriva.. Pusspuss! Sweet dreams!

slut

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; tishan kommer från Monki för 150 spänn ;)

2011-08-02 @ 00:37:26
URL: http://lifeofemmanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0