Pretza

Hey!
Seg dag idag på skolan!
Började 8.20 och hade webdesign med nån ny virrig lärare! Han hade aldrig andvänt Windows 7 förrut, det har inte jag heller men nog fan fick jag hjälpa honom ändå haha! Efter det så hade jag hål i 2 timmar 30 min! Blev att gå runt på stan med Björnström och Rova och jaga tweed men förgäves! Och sedan pretza burgers på Rönkan! Nice!
Blev dock inte mätt på en 200Gs cheesemeny..
Sen blev det 2 st 10minuterslektioner typ, Matte C & Psykologi A.
När skolan slutat följde jag med Victor, Fredrik och Kalle hem till honom för att lira Amnesia. En sväng förbi coop för att köpa glass hann vi också med. Gött!

Nåja, har inget att skriva.. Puss!

-ATFK

slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0