Hej


Måste skriva något så tar och kommer på något snabbt... ööhmm... helt bäcksvart!
Äre lugnt om jag kallar dig baby? Skoja bara! Jag vet vad du heter! Vad jag också vet är vart din brevlåda bor.. Så passa dig jävligt noga!

10 saker ni inte visste om mig fast som ni säkert gjorde..
- Jag är medlem i LUF (Liberala Ungdomsföreningen)
- Mitt framtida jobb är som någon typ av civilingenjör eller arkitekt.. Alternativt politiker :)
- I mitt drömjobb vill jag göra folk glada och inspirera dem till något.. Så egentligen vill jag bli proffessionell dansare eller skådespelare.
- Matte är mitt favoritämne i skolan.
- Enligt mig så älskar alla lärare mig förutom min engelskalärare.. Hon hatar mig!
- Min favoritfärg är lila.
- Jag står gärna på scen och får massa uppmärksamhet men jag hatar att dansa inför folk.
- För 5 år sen vägde jag 77kg. Nu väger jag kring 71 och har vuxit massa :) Har dock knappt byggt några muskler..
- Jag har jättesvårt för att följa koreografier, kan bara freestyla <3
- Jag älskar Cheap Monday! (:

blä hehjdå jobb imorn! pusspuss


slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0