Jag är 21 ppp - HÄDELSER

Hey! Galet nice kväll igår!!
En del pinsamheter kanske uppstod heh..
Varit på alder idag med mina systrar och Seth. Brände mig i ansiktet, bakom öronen, på bröstet, på överarmarna och lite på magen :o heheh... räkan ;o
Fått jättemycket grönska på min kavaj och på mina jeans.. Måste lita på rosa nu!
Jag har haft två st jättekonstiga drömmar på sistonde..
I en dröm så var det dagen efter någon skolavslutning och jag hade varit helt odräglig kvällen innan. Dock så hade jag inget minne av vad som hade hänt och det blev typ Baksmällan scenario för jag var tvungen att ta reda på något som hänt.. (: Sen kommer jag bara ihåg att jag var under kungsbron och letade efter något haha!

I den andra drömmen så var jag på jobbet(godisarenan) men alla som jobbade där med mig var karaktärer från Snabba Cash, hahah så tokigt det kan bli! :D


Jag är livrädd för fjärillar! Det visste ni inte :)

slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0