TGIF

Åååh så jäävla skönt att det är fredag! Första jobbveckan av sommarjobbet avklarad..
Idag på jobbet har jag fått stå och packa 180st godislådor, blanda godis till lådorna, hämta godis, väga godis, stapla godis, motstå godis och drunkna i godis.. Så fett leds man blir och hela jag stinker godis känns det som!
Men en tredjedel av jobbet klart. Åååh vad skönt det äär! :D

Har inget å skriva, så lägger upp några outfits från sommaren :)

aa

asdf

asdf

Hähu, obsevera hur välanvänt min keyboard är, haha!

Ja juste, tänkte ta och dela med mig av en sååå skön låt!


Good night folks!
Kommer bättre inlägg på söndag! Lär inte hinna blogga något imorn om jag inte lägger något inlägg från mobilen för ska till stugan och släkten i Juoksengi D:

Puss!
slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0