Önskelista.

Önskelista inför julen ska då här köpas. Eftersom att jag och Tobbe kommer att tågluffa i sommar så kommer jag önska mig en hel del nyttiga saker inför det.

  • Digitalkamera för resan, stort utrymme på minneskort och ska helst gå på vanliga batterier.
  • Pengar!!
  • Presentkort (Diva, Carlings, Hanzens)
  • Assasins Creed: Revelations
  • Halo: Anniversary
  • Tågluffarryggsäck (kommer in på det mer någon gång)
  • En rymlig sportväska (30-35liters kanske?)
  • En lite grövre filt (Ifall man skulle sova utomhus)
  • En liten magväska (;<)
Detta har jag kommit fram till än så länge, men det lär väl varieras.. :)


Fin väska som jag gärna hade velat ha till resan! (Och till träningar m.m.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0