Studier

Ååh, jag vill verkligen plugga utomlands i typ ett halvår eller ett år! Hade också helst åkt innan jag fyllt arton också.. Jag känner mig så jävla gammal. Fan också!
Det hade varit så djävulskt härligt att få plugga i typ LA, NY, eller i Paris(vart som helst i USA eller Frankrike också för den delen). Så jävla arg på mig själv att jag hoppade av franska-kursen när jag började nian.. Jag hade så lätt för det och hade bra lärare! Nåja, sina misstag får man sota i framtiden, d.v.s. nu.

1. Tre namn jag lyssnar till: Anton, Kemppainen, ANTÖÖÖN

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt sätt att sticka ut.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min brist på självdisciplin och
arbetsmoral.
4. Detta är jag rädd för: Att bli gammal. Jag har inte fått leva min ungdom.

5. Två saker jag vill ha varje dag: Kärlek & föda.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Med rätt omständingheter är ingenting
omöjligt.
7. En sak som jag stör mig på: Folk som tror att dem är överdrivet mycket 
bättre än vad dem själva är.

8. Detta vill jag göra just nu: Mysa med någon, hålla om den tills vi somnar..

9. Bästa känslan: Känslan man får då den man älskar ligger bredvid en i sängen
och myser.
10. Värsta känslan: Då man inser att något är mycket värre eller sämre än 
vad det verkar.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Känsla för stil, njuter av att
titta på vackra saker (Solnedgångar, stjärnhimmlar etc.), älskar att mysa.

12. Är jag kär just nu? Nej

13. Jag vill gifta mig: ETT MAFFIGT BRÖLLOP SKA JAG HA!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Gifta mig, få barn, blir rik.
15. Min käraste ägodel: Materiellt sett? Mitt hår.

16. Något jag vill ha i present: Bryr mig inte just nu.

17. Detta har jag på mig just nu: Rådenim jeans, rutiga strumpor, vitt linne.
Inte det finaste men bekvämt!

18. Favoritkläder: Jag älskar denim & ylle. Så massa jeans och stickade ylletröjor!
19. Favoritdjur: Hund.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Skäms lite över detta:
(HAHAHAHAHA! TRODDE ATT DET STOD "MUSIKTITLAR"!)

Justin Bieber – Somebody To Love

Lykke Li – Little Bit


Bild från förra sommaren. 2010 var året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0