I'm perfectly able to hold my own hand but I cannot kiss my own neck

Jag är så leds, på allt! Nåja, Prag-resan i sommaren är troligtvis inställd så vi kommer nog att åka till amsterdam under hösten istället! (y) Det bästa är att jag inte behöver spara nå mer pengar inför sommaren.. Me gusta!
Så nästan all min ångest har släppt men jag känner mig fortfarande så jävla stressad.. Jag tror att jag är påväg att få magkatarr, nåja, det är bara att kämpa! Sådana petitesser behöver man inte oroa sig för!
Imorgon flyttar min syster så jag får agera flytthjälp, feett! På måndag så ska jag banne mig dra  till Luleå, bara jag har tid! Har inte shoppat på flera månader känns det som.. Ska ju dock förhoppningsvis bara köpa en present till Tobbz(som fyller 18 den 8e april!) och kika på lite h3mliga grejjjor där men ändå!

Nu så ska jag sluta gorma och istället ta och sova!
Ni kan få en gangsterbild på mig för att jag är så c0ol!
Godnatt!
xoxo, AntuenKäy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0