It's time to live it up!

Sitter här och sjunger i brist på annat att göra!(Har t.o.m. så tråkigt att jag bloggar!) Älskar lyrics-appen som finns till spotify!
Har bara haft en lektion idag så jag började 10 & slutade 11.20! På den lektionen hade jag fysikprov. Kändes hur lätt som helst så jag får hoppas på alla rätt, åtminstonde MVG - Nisses prov brukar inte vara så svåra! :)
Var med Suthat efter det, fram tills två då han drog för han hade andra planer.
Inte mycket som hänt på senaste tiden. En hel del i skolan, hade UF-mässa på torsdag då vårt företag stod och sålde, jag hoppas att det gick bra, vi har inte räknat alla pengarna ännu!
Sparar på inför sommaren.. Att lägga undan 900kr/månad är fan riktigt tungt asså! Brukar ju dock få en hel del lösa pengar eftersom och jag kan ju bara be mamma om pengar men jag hatar att göra det, min värdighet sätter stopp för sådant!
Nåja, inte supit på hur länge som helst känns det som och jag har nästan lite abstinens haha! Vilken alkolist jag är!
Nu ska jag ta och se på TV eller nå.. God kväll allesammans!

slut
Jag vet att ni älskar mig! XOXO, Antuen. K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0